De overgang: volgens Johanneke wordt hierbij vaak gedacht aan vrouwen met een 50-jarige leeftijd. “Echter kun je er vanaf je veertigste al klachten van ervaren. Denk aan een verminderde concentratie, laag libido of slechtere slaap. Niet iedere vrouw weet dat de oorzaak van deze klachten ligt in een pre-fase van de menopauze. Er ligt een taboe op en dat willen we doorbreken.” Om deze doelgroep te bereiken, wilden de zussen als verpakkingen voor de supplementen pouches gebruiken. Johanneke: “Vrouwen van veertig zijn vaak nog zeer actief in het werkveld en focussen zich op het beklimmen van de carrièreladder. Ze zijn veel onderweg. Een pot is dan niet praktisch, een pouch kan makkelijk in de tas en is visueel aantrekkelijker.” Duurzaamheid speelde ook een cruciale rol in de verpakkingskeuze. “Onze capsules zijn vegan en we gebruiken natuurlijke kruiden. We maken onze keuzes altijd met het oog op het milieu. Een pot is niet duurzaam, pouches kunnen gewoon door de brievenbus. Echter konden we geen aanbieder van recyclebare pouches vinden. Totdat we de Pouchfabriek voorbij zagen komen.”